Gienservies.nl vindt het belangrijk dat – wanneer er iets onduidelijk is – u snel en met de goede informatie geholpen wordt. Daarom hebben wij de meest gezochte informatie hieronder overzichtelijk op een rijtje gezet. Mocht deze informatie voor u niet voldoende zijn, neemt u dan gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder

Gienservies.nl behoort tot Wempe & Wempe 24/7 bereikbaar op info@wempewempe.nl of tijdens de winkeluren don tm zaterdag (10:00 – 17:00) onder telefoonnummer: 070 388 9498

FAQ

Hoe kan ik Gienservies.nl bereiken?

Gienservies.nl kunt u 24/7 bereiken door een e-mail te sturen naar mail@gienservies.nl

Wat zijn de registratiegegevens van Gienservies.nl?

Gienservies.nl behoren tot Wempe & Wempe welke staat geregistreerd: Kamer van Koophandel Haaglanden onder nummer 27097841. BTW nummer 8176.28.770.BO1 Bank: IBAN: NL15 INGB 0000 7987 39 BIC: INGBNL2A

Hoe gaat Gienservies.nl met klachten om?

Uw tevredenheid is in ons belang. We doen er alles aan om fouten te voorkomen. Mocht er toch onverhoopt iets mis gaan dan zullen wij er alles aan doen om deze klacht voor u op te lossen. Klachten dienen wel officieel gemeld te worden aan ons

Hoe gaat Gienservies.nl met retouren om?

U zult begrijpen dat we alleen retouren behandelen die direct na ontvangst van het (servies)deel per e-mail aan ons kenbaar zijn gemaakt. Gienservies.nl neemt een verkeerd serviesdeel vanzelfsprekend terug en accepteert andersoortige retouren binnen redelijke grenzen in overleg met u. Voor alle soorten van retouren geldt dat het (servies)goed in dezelfde staat moet zijn als deze is afgeleverd en dat, indien er kosten zijn gemaakt ofwel indien het teruggeven kosten en/of schade voor gienservies.nl als gevolg heeft, deze aan de klant worden berekend. Neem dus altijd meteen na ontvangst contact met ons op om uw verzoek te bespreken.

Wat gebeurt er met mijn gegevens die ik invul bij een bestelling of wanneer ik een (zoekopdracht) registratie doe?

Gienservies.nl tezamen met Wempe & Wempe zijn zelfstandige kleinschalige winkels en hebben uw privacy hoog in het vaandel staan. Uw gegevens worden op een beveiligde server opgeslagen en enkel gebruikt voor het bestelprocesMocht u prijs stellen op inzage van uw gegevens waarover wij beschikken, dan kunt u dat schriftelijk kenbaar aan ons maken. Wij sturen uw data registratie per mail toe.

Welke garantie zit er op de producten die ik bij gienservies.nl koop?

Gienservies.nl geeft de standaard wettelijke garantie die er op gebruiksgoed zit

Het product blijkt beschadigd. Wat nu?

Het is heel belangrijk dat u op het moment dat u de bestelling in de winkel ophaalt, of binnen krijgt de staat waarin het serviesgoed verkeert controleert. Wij nemen een gekocht uw artikel niet zonder meer terug. Dit hangt af van of het artikel in dezelfde staat is als voor het bestellen en/ of gienservies.nl kosten heeft moeten maken om het artikel weer in de winkel te kunnen brengen. Het is belangrijk dat u NOOIT een beschadigd pakket in ontvangst neemt. Doet u dit wel en het product blijkt beschadigd, dan dient u binnen 24 uur op het postkantoor proces-verbaal te laten opmaken.

Zijn de producten allemaal op voorraad?

Wij proberen de Gien collectie zo compleet mogelijk op voorraad te hebben. Niet alle artikelen op onze website zijn standaard op voorraad. In principe kunnen wij wel al deze artikelen voor u bestellen. Nadat u een bestelling heeft geplaatst krijgt u van ons bericht of uw bestelling op voorraad is. De bestelde artikelen moeten uit Frankrijk komen, dit duurt mits bij Gien op voorraad zo tussen de 2 en 4 weken.